Alors on danse!?

Hejhallå!

Har eran dag vart bra? Det har iaf min. Började med so prov om hinduismen. Måste säga att jag trodde att det skulle vara svårare.. Kanske att jag hade kunnat plugga liite till men annars tycker jag att det gick hyffsat. Annars har det vart en lugn och skön dag. Har fått mkt gjort även idag så jag känner mig stolt.
Alltså fy! Vårt kök ser verkligen hemskt ut! haha kanske inte så konstigt med tanke på att Mårten typ har tagit bort allt för att sen sätt adit det nya, men ändå! ;) Ska plugga engelska nu, är ju prov imorrn och jag vill verkligen visa vad jag går för så att jag kanske kan få MVG och då även att jag kanske får det i betyg i engelska :D Samma sak gäller med no provet på TORSDAG inte idag som jag trodde, mitt no betyg hänger på det provet! :S Men jag ska nog fixa det också, känns faktiskt riktigt bra, känns som att jag redan kan allt :)

Nej, nu blir det plugg sen träning. HA det bra!

Puss /Ronja

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0