Båtklubben idaag

Tjenare tjenare!

Dagen har vart riktigt bra! Gick upp strax efter 8 och tyckte att jag var ute i god tid, men sen kom jag på att jag behövde duscha också.... vilket slutade med att jag fick stressa som en tok för att hinna:P Skule nämligen vara nere vid båtklubben halv 10 så vi (jag och sandra P) han ställa iordning och fixa mackor m.m. Det var verkligen as najs att stå där idag eftersom det är så himla fint väder! Helt underbart! Däremot var det inte lika kul när jag skulle Gå hem i denna värme. Va tvungen att bära typ allt eftersom jag inte tog med någon väska imorse, som tur var så va william med, haha! :)

Nu har jag precis delat ut reklam på väppebyberget och snart blir det middag. Sen åker jag, mamma och William och ser En galen natt på bio i Kista:) Kulkul!
Juste! Igår såg jag Allt för min syster, shit va bra den va! Grät från typ mitten och sen genom resten av filmen, haha! Men gaah den är ju så himla sorglig(?) ! Den som inte har sett den borde verkligen göra det!

Jahapp, då ska jag väl gå och fixa mig lite för the mooovie!;)

Dagens (eftermiddagens) outfit:
Linne - Billabong
Tights - Gina Tricot
Skor - Vagabond
Klocka - Ur & penn


Puss /Ronja

Kommentarer
Postat av: Nattha

såg också den filmen igår ( allt för min syster ) . Tror jag grät en halv flod på min kudde :'o <3

2010-05-15 @ 21:08:44
URL: http://nathaliechristina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0