Commander - Kelly Rowland

Hej på er!

Blev inget bloggande igår men det är det väl ingen som förväntar sig när det är så fint väder, eller..? Gjorde inte så jätte mkt igår, satt ute i solen och pluggade från typ halv 12 till 2, gick in åt lunch, delade ut lite reklam, solade lite till, pluggade, delade ut mer reklam, käkade middag sen kom Göran och vi skulle gå ut och göra nåt men när vi kom till parkeringen mötte vi Carro som vi började snacka med sen åkte vi ner till centrum och köpte godis och hyrde film, Baksmällan blev det as rolig verkligen! Sen åkte hon hem och ja kollade på tv. Somnade typ halv 1?

Jag kan ju säga att jag är riktigt jävla glad att det är sista helgen nästa helg som jag delar ut reklam. Fy tusan vad jobiigt och tråkigt det är. USCH! När jag kom hem idag efter att ha gått runt på hela prästberget så har ju mamma naturligtvis åkt i väg till gymmet och Låst ytterdörren och jag hade inga nycklar eftersom jag trodde att hon skulle vara hemma... Så då fick jag sitta ute i typ 50 min varav typ 10 bestod av världens ösregn och åskoväder! :S

Jaja, nu måste jag börja plugga igen.. Skippar till och med träningen idag för att jag måste plugga! HATAR skolan!

Dagens

/Ronja

Kommentarer
Postat av: Tessan

Naaw gumman<3

Kom till skeå i sommar?? det är juh bara säga till så får du bo hos mejh juh!! <3

Annars kan jag komma till stockholm i sommar och bo hos dej nån dag och gå på stan och gå på grönan typ:] <3 älskar dej oxå!!

2010-05-23 @ 23:59:12
URL: http://toh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0