Dålig uppdatering här...

Hejhej!

Har vart lite dålig update här men som jag sagt så har jag massa prov och annat, som måste komma före! Hade iaf engelska prov igår och jag fick MVG!!!! :D:D:D:D såå sjukt glad! Sen fick jag även se mitt so prov, G blev det där inte lika bra men jag var inte långt borta från ett VG.. surt! Idag hade jag först hemkunskaps prov, känns faktiskt ganska bra ändå.. sen efter lunch var det no prov som gick SUPER ifall ni frågar mig! Känns skönt nu faktiskt. Bara ett satans prov kvar, sen är allt över. ÄNTLIGEN!!
Ska ta en lång prommenad nu hade jag tänkt.. Blir nog den som jag gick för ett tag sen, förbi Viby och sen Gyproc och ja.. runt typ halva bålsta;)

Ha en awesome kväll iaf.


Dagens:
Linne - Gina
Tights - H&M
Kofta - Gina
Smycken - Ur&Penn och JC

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0