Do you remember?

Heejhej!

Idag har det vart en.... bra dag. Jag har fått väldigt mkt gjort och det gick jättebra på det praktiska provet i hemkunskap. Efter skolan gick jag och Linnea till Pia eftersom hon missade bussen och jag ändå går åt det hållet, vi köpte glass, gott! Sen tog Linnea bussen därifrån och jag gick hem. La mig på en filt på balkongen och somnade i solen, haha! Men det var riktigt skönt, både med värmen och att sova :) Sen pluggade jag lite engelska och även lite matte. Sen blev det att göra middag och nu... vet jag inte vad jag ska göra. Eller jo, jag ska plugga lite glosor, gå igenom so:n en gång till sen blir det tv. 

Ha en fortsatt bra dag.


Dagens;)
/Ronja

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0