Hello wonderful, lovley sunshine!

Hallå, underbara värme säger jag bara!
Dagen har vart riktigt bra, även fast jag somnade 01.30 inatt.... men vem bryr sig om det när det är sånt här fint, underbart väder? Inte jag iaf! Slutade klockan 14.40 idag och då gick jag hem. Åt lite paj och sen tog jag på mig bikinin och satte mig på balkongen och soooolade:D Kan väl inte säga att det märks så jätte mkt men.. lite färg har jag fått iaf:D Sen blev det att plugga - i solen..:P
Ska plugga lite till nu... sen blir det nog lite träning.

Have a nice day!

Dagens.. Som i lördags kväll men med en kofta och vita converse


Jag lovar jag är INTE naken på denna bild!

Puss /Ronja

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0