I go long the river with an empty bag

Hejheej!

Idag är en sån dag då jag känner mig så himla glad! Det känns som livet rullar på igen! Så himla skönt!:D
Min dag har vart bra, som ni kanske förstått..? Hade egentligen franska första lektionen men lärarn va sjuk så de blev ap istället och då jobbade ja so. Sen va de engelska, men lärarn va sjuk där också och sen ap. Sen idrott, de va faktiskt ganska kul förutom att ja hade alldeles för mkt kläder på mig... Men, hellre är man varm och svettas än att va kall och frysa, eller? Så är de för mig iaf.. tror jag..:P Aja, sen va de lunch och sen ap men vi fick sluta typ 1 timme tidigare:D Riktigt najs dag alltså!
Tror inte jag orkar plugga nu, tar nog en p-nap ist. så jag orkar träningen;) Har ju hela morgondagen på mig att plugga. Nej, nu ska jag kolla lite andra bloggar tex blondaa.blogg.se haha asså seriöst så himla rolig!xD

Ha en bra dag!
Puss! /Ronja


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0