Jag älskar träningsvärk!:S

Hallå!:)

Jaa, hur ska jag sammanfatta denna dag då? Kanske genom att säga att den har vart precis som alla andra dagar! De har inte hänt ett piss!:S Jag har iaf fått väldigt mkt gjort. Gjorde klart no läxan, typiskt bara att lärarn inte va där... sen har jag gjort alla uppgifter i kapitlet i engelskan + att jag började med nästa veckas uppgifter, sen har ja läst igenom musikhäftet och svarat på alla frågor (igen) så jag borde kunna dom imorrn. Och snart ska jag plugga franska! Fy tusan vad jga är duktig!!:D Nej, nu ska jag käka nästan bränd mat, mmmmm... NOT! haha, mamma hade stoppat in maten i ugnen och sa att den skulle va klar typ halv 8, tror ni jag kommer ihåg tiden eller? hahaahah! Som tur var så är de inte mkt bränt, bara liite svart längst upp;)

Aja, ha en bra kväll alla.
Puss /Ronja

Kommentarer
Postat av: Diana

jag gillar träningsvärk också :)



snart kommer jag & hälsar pååå :D (eller ja, om typ två månader men ;P)



Kram

2010-05-06 @ 21:02:13
URL: http://daenyras.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0