Jag vill UTOMLANDS!

Tjenatjena!:)

Guuud vilken jobbig dag! Gick upp 8 och gjorde mig iordning och sen halv 10 åkte jag och mamma ner till båtklubben vid aronsborg och där har jag vart HELA dagen och sålt korv m. bröd och fika.. Visst de va ganska mysigt men jobbit som tusan eftersom att jag var tvungen att stå i typ 5-6 timmar... Det gick iaf jätte bra och vi har tjänat ca 870 kr till italienresan!:) När jag kom hem så började jag jobba direkt. Delade ut reklam på Väppebyberget och sen tar jag resten imorrn;) Känns bra att iaf ha lite gjort.
Sen har jag, mamma och William suttit och kollat på lite utlandsresor, och jag och William har typ mer eller mindre bestämt att vi ska till Alanya i Turkiet! haha! Men vi får se hur det blir med den saken.

Nej, nu ska jag försöka plugga lite sen ska jag bara chilla vid tv:n. Ha en superbra lördagskväll!
Pusss /Ronja
Hur mysigt ser inte de här ut?! Får se till att tjata på mamma och Mårten ordentligt!:P

Update:
Jag har fått en liten kusin till!:D Super kul! FÖrutom att det blev ännu en kille... Verkar som att jag förblir ensam tjej....;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0