Jävla skit!....

Hejhej!

Jävla skit väder, jävla skit skola, jävla skit plugg, jävla skit på allT!! Orkar inte. Och det här vädret gör bara saken värre! Vill inte plugga! Vill inte jobba (måste göra det idag eftersom att jag ska stå i båtklubben imorrn)! Vill inte göra nåt annat än att huset inte ska se ut som om en meteorit eller nåt har slagit ner, får seriöst panik över att det är så rörigt! Sen skulle jag också vilja bara lägga mig ner i soffan och glo framför en verdelös film med massa godis och annat äckligt! Jaa, där har ni dagens humör! Är itne så pepp på något idag som ni kanske märker..? AJa, ska inte deppa mer här istället ska jag ta den jävla fucking reklamen;) SISTA GÅNGEN IDAG!!!!!!!!! Något som är bra denna trista gråa dag iaf :)

Hoppas ni får en bättre dag!

Puss! /Ronja

Kommentarer
Postat av: Alexandra

Har just nu en veckansbloggtävling på bloggen och jag undrar pm du har lust att vara med och tävla? :) Den avslutas imorgon(söndag)kväll och det enda du behöver göra är att skriva en kommentar i inlägget! :) KRAM!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0