On our way back down to earth

Heejhej!

Har precis ätit middag, blev våfflor, va inte så sugen på det men ja.. det funkade. Idag har jag vart i skolan, slutade halv 3 sen gick jag direkt hem och sooolade på gräsmattan. Pluggade även lite engelska det är ju prov på onsdag.. Seriöst! Jag har 5 (!!!!) jävla prov nästa vecka och veckan efter det har jag 2 prov och ett läxförhör. FAN jag hatar slutet av skolåret så jävla mkt läxor och prov och uppgifter som ska in m.m. Ni anar inte hur glad jag är att det bara är 3 veckor kvar! Ska bli så himla skönt med lov i typ 10 veckor. Tror seriöst aldrig att jag har vart såhär skoltrött någon gång..?

Blev mycket snack om skolan i det här inlägget men... den tar seriöst över mitt liv just nu!:S

Ha det bra iaf.
Puss /Ronja

Mi in da måment ;)
Månste bara få säga att jag faktiskt riktigt stolt över tröjan jag har på mig på bilden. Det är nämligen jag som har gjort den!  *STOLT!*


"Den som älskat aldrig glömmer
den som glömt ej älskat har
den som älskat och glömde
visste ej vad kärlek var
"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0