Sur som en citron!

Hallå!

Måste bara säga förlåt till alla som har vart till min närhet idag (mest till min familj) för att jag har vart så himla taskig och på dåligt humör och bara allmänt tråkig! Men alla måste få ha sånna dagar ibland och ja, jag vet att det inte ska behöva drabba andra, men det är så svårt att hålla igen ibland... FÖRLÅT!
Annars har dagen vart.... ja, rätt så sur.. Blev väl lite bättre på träningen då jag fick göra det jag  älskar mest av allt och fick vara med dom bästa av dom bästa!:D Det hjälper alltid! Men sen så fort jag kom hem blev det deppigt igen...:S Aja, nu ska jag hoppa in i duschen sen blir de sängen på en gång så att jag förhoppningsvis är på bättre humör imorrn.

Jaa, såhär vacker är jag just nu! Sur äcklig och svettig! GULLIGT är ordet!;)

Godnatt /Ronja

Kommentarer
Postat av: Nattha

don't worry, be happy :)

2010-05-16 @ 22:14:08
URL: http://nathaliechristina.blogg.se/
Postat av: Ronja

Åååh, nu började jag tänka på reggaebussen!;D haha

känner mig mycket gladare idag!:)

2010-05-17 @ 17:08:25
URL: http://alltidronjaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0