Wan´t let go, Wan´t give up!

Heej sköna fredag!

Har vart hemma en stund nu. Vi fick sluta tidigare, vet inte riktigt varför men.. vem bryr sig? ;) Dagen har iaf vart bra. Började med språk och jag fick veta att jag har VG i franska vilket jag är väldigt glad över. Sen var det engelska och då hade vi ingen lärare, eller Hans satt där och kollade så att vi inte flippade totalt, haha. Sen var det musik och vi fick tillbaka förhöret som vi gjorde för typ 1 månad sen och jag fick 10/11. Sen lunch och idag var det pannkakor så jag och Sarah tävlade, hehe, men ingen orkade mer än 6 så efter det gav vi upp :) Sen fick vi sluta efter lunchen, as najs!
Har inga planer för kvällen direkt.. får se vad som händer.

Ha det super iaf!
Puss! /Ronja

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0