We just can´t give up!

TJatjaa!

Det blev en tidig morgon även idag. Men det blev 1 timmes sovmorgon jämfört med igår så de va najs. Var klar typ kvart över 10 så då gick jag ut och gjorde iordning vagnen. Sen var det bara att gå ut och börja dela reklam. Som tur var så gick det mycket snabbare idag än förra veckan eftersom jag nu visste hur jag skulle gå. På ett sätt är det faktiskt skönt att jag tog de här jobbet eftersom då sover jag inte bort halva dagen, jag får en ordentlig prommenad iaf 1 gång i veckan och jag får pengar för det. Men ja, de är ju väldigt drygt att aldrig få sova och jag måste verkligen planera mycket bättre med tex. skolan och kompisarna. Menmen, jag kommer säkert in i de snart..:)

Vad har ni gjort idag då? Eller vad ska ni göra? Jag ska iaf, jobba lite i svenskan, sen ska jag vila lite och sen gå ner på träningen. Känner mig riktigt taggad på att träna idag så jag hoppas det går bra:)

Aja, ha en bra dag för det ska jag ha!
Puss /Ronja

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0