Fire bomb

Tjena!

Vilken......... seg? nej... tråkig?.... nej.... äh, jag vet inte, men dagen har vart... någonting som jag inte kan komma på just nu.. Men jag har i alla fall hunnit göra mycket. JO NU VET JAG! Dagen har vart bra! För jag har fått veta hur det gick på Sv, matte - provet och The book about myself som jag skrev förut om ni kommer ihåg? I alla fall så på svenskan fick jag VG, matten MVG och engelskan MVG-! Jag är jäääääääääääätteglad för det! Sen imorgon får vi veta hur det gick på So provet, hoppas det gick bra.
När jag skulle gå hem från skolan så var det typ snöstorm! Kanske inte, men det kändes verkligen så. Sen vardet direkt att sätta sig med böckerna och börja plugga.. Och nu ska jag fortsätta med franskan. Måste kunna böja imperfekt till på onsdag.. Sen ska jag göra en tidig kväll ikväll för jag håller seriöst på att somna där jag sitter.

Juste skulle säga också att jag vet att jag inte är världens bästa bloggare men jag hinner inte alltid + att jag inte ens sitter vid datan varje dag.. Så det får bli som det blir. Men jag bloggar så ofta jag kan!

Puss /Ronja

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0