Gymnastik i mitt ♥

Heejhej!

Vilken härlig dag! Vaknade klockan nio av att klockan ringde och hoppade direkt in i duschen. Jag gjorde mig iordning och sen gick jag mot simhallen därjag blev upphämtad av en av "mina" gymnaster för att åka till Järfälla och tävla. Dom var verkligen jätteduktiga, tyvär blev det ingen medalj men jag är i alla fall glad ändå. Ååh, gymnastik är verkligen underbart. Jag njuter av varje ögonblick!

När jag kom hem drack jag lite te, sen började jag plocka upp lite kläder från mitt golv och lägga tillbaka i garderoben och slänga i tvättkorgen, sen ringde min papi så pratade med honom en stund. Efter det bäddade jag sängen, bytte sängkläder till och med.

Så, vad händer ikväll då? Kanske ska träffa nån, hoppas på det. What even happens, I wish you a great Saturday night!



Puss /Ronja

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0