Hold my hand

Heejhej!

Idag har jag bakat lussebullar, med mamma och William. Nu är julen verkligen nära! Plus att vi har julpyntat med ljusstakar och stjärnor. Julen är verkligen mysig, förutom kylan då, men annars älskar jag julen! Har även sovit en stund på soffan efter skolan. Alltså det är helt sjukt! Jag sov typ inget i natt för att jag frös så mycket. Stört!
Orkar inte berätta vad jag gjorde igår... Eller gör jag det? Jo, kan berätta lite snabbt. Sov ju hos Rebecka lör-sön så åkte från henne med 12 bussen till centrum där jag mötte William och då pantade vi burkar som vi fått. Fick typ 90 spänn var. Sen åkte vi hem, käkade lunch sen gick jag ner till barnträningen som gick super. Efter det gick jag till Gransäter och lämnade Fredriks busskort (kollade även på fotbollsmatchen han hade när jag ändå var där). Sen gick jag till Vivo och köpte lite mat för att sedan gå till Västerängen igen och vänta till träningen började. Ungefär så såg min dag ut...

Nu ska jag krypa ner i sängen och läsa lite. Hoppas på en bättre sömn i natt...

Puss /Ronja

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0