I can do it even better with broken heels

Tjena!

Filmen igår var riktigt bra. Dessutom fick jag ett par coola 3D glasögon att ta med mig hem :)
Idag ska jag plugga. Har engelska glosor till måndag och har musik förhör på onsdag. Sen klockan 3 är det x-tra träning i Futurum. Det är ju tävling imorrn på Rm3 nivå vilket är högre än vi brukar köra så då har vi vart tvugna att ta bort och lägga till saker så måste träna så allt sitter imorrn. Senare på kvällen ska jag bowla med familjen och en kompis till Mårten ska också med, kul!

Nu måste jag sätta igång om jag ska komma någon vart.

Puss /Ronja

Det blev inte mycket shopping för mig igår, köpte bara en ögonfransböjare och ett läppglans. Men jag är glad ändå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0