I can only say one thing.... Suit yourself!

Heej!

Asså jag måste verligen bli bättre på det här att blogga...... Tänkte blogga igår kväll men då fick jag veta en väldigt tråkig sak så jag hade helt enkelt inte lust med det. Men jag var i alla fall med Rebecka igår. Vi typ bara kollade på tv för båda var sjukt trötta.  Åkte sedan hem vid 9. Och när jag kom hem fick jag veta denna tråkiga nyhet som jag inte tänker berätta här..

Idag har jag vart på sådär humör. Visst, jag skulle kanske ha kunnat stanna hemma (för ärligt talat vet jag inte om jag kommer stå ut med det här...?) men jag kände att jag kan inte vara hemma och missa något bara för att det har hänt något, som inte ens egentligen har med mig att göra... Dessutom hade jag nog bara tänkt på det om jag varit ensam hela dagen. Dagen gick hyffsat snabbt i alla fall, slutade halv 3 och då gick jag hem i snöstormen.
Nu ska jag plugga musik sen blir det träning.

Hoppas ni har haft /får en bra dag.
Puss /Ronja

Du får mig alltid på bra humör, oavsett vad, även fast det kanske bara är för stunden men ändå.. Jag vet att du alltid finns där för mig, vad jag än behöver, en axel att gråta mot, en krambjörn att gosa med, någon att prata med, eller bara någon som faktiskt bara finns där när det behövs. Jag Älskar dig av hela mitt hjärta! ♥♥

Kommentarer
Postat av: Rebecka

NAAAAAAW!!!!!! GUMMSIIII!!!! LOVE U 2 <3<3<3<3<3<3<33<3 :*

2010-11-11 @ 18:13:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0