"Kindness is the language which the deaf can hear and the blind can see"

Hejhopp!

Shit vad veckorna går snabbt nu för tiden! Känns som man inte ens hinner leva... Det braiga med att det går snabbt är ju att helgen kommer så fort men då suder det att den är över lika snabbt som den kom.. Jobbigt!
Aja, idag har det vart najs. Förutom att jag fick en piss start, kom försent, håret bajsade sig och jag var bara allmänt sur så har den vart bra. Fick även veta att läxan i franska inte alls va till idag utan tills på fredag, lite surt men då kan jag ju slappna av lite :) Ska plugga lite matte sen blir det barnträning och sen egen träning.

JUSTE! Jag måste berätta att den här onsdagen måste vara den bästa på typ hela terminen! Vi slapp de 100 minuter musik som vi vanligtvis har denna dag. SÅ NAJS! hade istället håltimme mellan 10 över 10 och 13.. Så vi satt i caféet alla tjejerna (förutom Johanna som är sjuk, krya på dig!) och snackade om lite allt möjligt och drack cappocchino(?), mys!

Puss /Ronja

På lunchen typ förra veckan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0