Lev ditt eget liv, för du ska dö din egen död

Heejhej!

Jag är helt slut! Har sätdat i typ 2-3h, men det var verkligen behövligt och nu känns det kul att komma in i mitt rum igen!

Igår var det äntligen fredag och det firades först med vänner. Vi spelade spel, kollade film, käkade lite godis, lekte i snön medan vi gick ute... Amanda och Rebecka sov här och vi somnade inte förns 4 typ och sen kan jag väl inte säga att jag sov så skönt. Det blev nämligen ännu en natt på soffan, inte så smart om man vill vara utvilad efter!

Aja, jag ska gå och duscha och sen fixa mig. Vi ska in till stan och käka middag med Mårtens kusin och sen tror jag hans brorsa skulle följa med också. Trevligt trevligt!

Ha en riktigt najs lördag!

Mitt rum, man ser inte hela men ändå ; )

Puss /Ronja

Kommentarer
Postat av: Ronja

vad fint rum du har ,städat och fint många kramar från farmor

2010-11-29 @ 15:57:51
URL: http://alttidronjaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0