Open my eyes yeah, it was only just a dream, so I travel back down that road

'allo!

Vilken ovärd dag! Först var det sovmorgon till halv 10 för att vi fortfarande inte har någon no lärare men sen när jag kommer till skolan får jag veta att Jocke (min so lärare) är sjuk och att vi inte skulle börja före 10.50.... Som tur var så hade jag SYV-möte på morgonen så det var inte helt onödigt att jag gick till skolan.  Sen hade vi matte och sen lunch, sen var det svenska sen hade vi so men då skulle vi ha vikarie och kolla på någon film om andra världskriget som vi inte ens jobbar om...  Sen slutade vi... 2 riktiga lektioner som man lika gärna kunnat göra bättre jobb hemma.
Nu har jag i alla fall pluggat för matte provet imorrn, ska även plugga franska nu.

Förresten, asså filmen var så jäkla bra! Jag vill bara se fortsättningen nu, Nu, NU! Jag grät till och med två gånger, förvånad? Inte jag i alla fall, hehe :)

Ha det!


Puss /Ronja

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0