Så det kan gå....

Tjena bloggen! ;)

Kom hem från Barkarby för en liten stund sen. Åkte dit direkt efter skolan (därför har jag inte bloggat förns nu..) med mamma och först åkte vi till bauhaus och köpte en spade, sen åkte vi till Ikea och  fikade med en kompis till mamma. Efter det åkte vi till Coop och handlade, och  nu är jag hemma. Ska snart käka middag, lax med spenat, permasanost och potatis blir det, suuuuuuper gott! Snart kommer Rebecka också, den sötisen. Vi ska kolla på Harry Potter och de vises sten. As länge sen verkligen som jag såg den så ska bli kul.

Vad ska ni hitta på ikväll? Vad det än blir så hoppas jag att det blir något roligt och att ingen behöver vara ensam.
Puss /Ronja


Göööölligt!

Kommentarer
Postat av: Anna

härligt att fika på ikea :)

2010-11-12 @ 21:46:57
URL: http://annaanstensen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0