Onsdag 3/11 2010

Heejhej!

DET BLEV EN BRONSMEDALJ PÅ TÄVLINGEN! :D Så himla glad!
Efter tävlingen åkte jag och Rebecka hit och jag duschade m.m sen åkte vi till henne och hon gjorde samma sak. Sen käkade vi middag och efter tog vi det bara lugnt. Somnade vid typ 11 för vi var helt döda. I måndags blev jag väckt vid 12. Vi käkade frukost och gjorde oss iordning sen gick vi ut och tog lite kort. Strax efter sju åkte vi hem till mig men det hände inte mycket. Vi var fortfarande helt döda.

Igår var jg med underbara Emelie. Det är seriöst alldeles för länge mellan gångerna som vi träffas! Måste bli bättre på det. Vi tog också lite kort sen bakade vi men vi käkade inget, onödigt? Nej, för det är så mysigt att baka. Vid halv 7 åkte vi ner till träningen som gick bra för min del. Det blev mest fristående, men det är ju bäst så det gör inget.

Vad händer idag då? Ska ni göra något kul? Eller bara sitta hemm och njuta av ledigheten? Eller så kanske det är skola/jobb som gäller? Vad som än händer så får ni ha en bra dag.

Himla långt inlägg det här.. Aja, ha en bra dag!

I lördags kvällNär jag och Rebecka tog kort

Puss /Ronja

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0