Yesterday is a history, tomorrow is a mystery, today is a gift

Tjaaabba!

JAG ÄR PROPPMÄTT!! Har precis käkat (vårrullar och ris, så himla gott!) med mamma men nu har hon åkt till kören. Har även satt igång till william som nog kommer hem från träningen snart., Sen ska jag möta Amanda och Rebecka någonstans. Har inte sett Amanda på typ 1000 år känns det som men egentligen är det bara typ en vecka.
Asså seriöst! Vilken värdelös dag! (Konstig hoppning där men aa...) Jag kommer till skolan, liite sen (igen) och så kommer alla tjejer (utom två) och säger att vi har håltimme i typ 75 min för vi inte har någon No och att vi även fått nytt schema som verkligen suger! Och att vi sammanlagt kommer ha 2 TIMMAR NO VARJE TORSDAG! Seriöst hur tänker människor? :O Asså aa jag kan inte ens förklara min frustration!!
Dagen räddades i alla fall av trevligt sällskap i klassen som bara bestod av 6 tjejer hela dagen för att alla andra var på Älvsjö-mässan.

Nej, nu ska jag gå och möta mina b-rudar. :)

Pöss /Ronja

Typ 1½ år sen så mobba inte TACK..!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0