'Couse I can´t leave without you

Heej!

Hur har ni det? Jag har det väldigt bra. Så himla skönt att bara vara hemma och inte göra någonting. Gick ne promenad förut idag och efter det har jag bara legat i min übersköna soffa och chillat med musik.
Imorrn ska jag åka och shoppa med bästa b-rudarna. Vet inte riktigt när vi åker, men förmodligen typ vid 10 för vi vill inte komma hem så sent på en lördag.
Nu måste jag hämta en halstablett, har ont i halsen och det är inte alls kul! Tänk om jag måste vara hemma imorrn? Eller på söndag? Nej usch så får jag inte tänka! Jag ska bli bättre punkt slut.

Hoppas ni får en trevlig fredags kväll.
Puss /Ronja

Alltid vi, Love you ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0