För dig skulle jag göra det tusen gånger om

Tja!

Igår va en skitmysig kväll med laget! Först hade vi x-tra träning till halv 7 sen duschade vi och gjorde oss iordning för att sedan gå och köpa pizza som vi tog med oss till Tess. Där käkade vi, kollade idol och sen Stick It, grym film det där! I alla fall om man gillar gymnastik ;) Kom hem runt halv 1 och då var jag helt död! Nu har precis käkat brunch och klätt på mig och vaknat till så nu känner jag mig fit for fight för en ny dag! Hade tänkt att jag skulle gå ut på en prommenad och kanske plugga lite. I eftermiddag ska vi hem till Mårtens mamma och käka middag. Trevligt!

Ha en bra dag!
Puss /Ronja

Älskar er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0