Hedemora

Hejsvejs i barrskogen!

Sorry för kass uppdatering, har inte ens några ursäkter. Igår var jag med Rebecka, hon kom till Futurum vid halv 2 då jag slutade, vi gick hem till mig och chillade. Sen strax efter sex gick vi till centrum och köpte lite naturgodis, sen gick vi till innebandyhallen för vi trodde det var match där, men nej det var det inte.. Vid sju kom Amanda så gick vi hem till mig igen och sen kom boysen och vi kollade på The Prince of Percia. Den var helt OK. Sen vet jag inte riktigt vad vi gjorde, men jag vet att jagi nte somnade förns typ halv tre.... Vilket sög, eftersom jag skulle upp halv sex för tjejerna hade tävling i Hedemora och vi skulle åka kvart i sju. Dom var i alla fall jätteduktiga men kom tyvärr inte vidare. Nästa gång då jäklar! :)

Nu ska jag hoppa in i duschen och sen möta upp mina brudar.

Ha en skön kväll!
Puss /Ronja


ÄLSKAR ER TJEJER, NI ÄR BÄST! ♥♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0