Jobbskuggning - dag 1

Heej!

Då var det snart slut på denna dag, okej klockan är bara typ 7 men jag orkar inte vara vaken så länge till så.. Har vart på SEB i Rissne hela dagen och det är jobbigt att sitta på möte (som man själv inte är delaktig i..) och att hämta mer varm choklad i automaten som ligger 30 meter bort..  haha! Dessutom sov jag typ 15 min efter lunch vilket var väldigt skönt måste jag säga. Men det har vart ganska intressant också.
Imorrn ska jag vara på mammas jobb. Då blir det att ta hand om funktionashandikappade vuxna.... Kommer jag kunna låta bli att skratta? Får hoppas det! Nej men det kommer nog gå bra det också.

Nej nu ska jag tvätta bort sminket, borsta tänderna, ta på mig slappa sovkläder och chilla framför tv:n innan det är dags för dejt med min älskade kudde.
Ha det bra!



Puss /Ronja

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0