KM

Heej!

Vet att jag inte har skrivit nåt idag, men har inte ens vart hemma! Vid halv 12 gick jag ner till centrum och köpte lite mat sen gick jag vidare mot västerängen där klubbens KM skulle vara. Eftersom ingen hade kommit så gic jag och Rebecka till Vivo och köpte lite till. Sen plckade vi fram och direkt efter det så började förträningen för klass B som jag var med i. Det gick skitbra på förträningen men när det väl var dags så gick det åt skogen.. Stannade iaf kvar efter och kollade på alla andra klasser, ååh jag skulle kunna sitta där hela natten och kolla på gymnastik, så underbart! Nu ska jag hoppa in i duschen och sen sova. Imorrn är det jobbskuggning och jag ska åka kl 7! Inte kul!

Puss /Ronja

Jag på KM för 2 år sedan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0