Nu blev det jobbigt....

Heejhej!

I knooooooow, jag är sämst på att blogga, men internet har inte funkat och massa annat skit så... Nu ska jag alldeles strax till träningen. Sista träning innan tävling, YEAH! Snart får jag äntligen stå på golvet igen, känna pulsen slå, höra jubel och att alla klappar händerna, man peppar varandra en sista gång... och så sätts musiken igång och hjärtat slår i 180, man kör första varvet och allt känns så himla bra! Så kör man nästa och nästa och sen, det gick bra eller dåligt spelar ingen roll för man har gjort sitt bästa och det är allt som räknas. ÅÅÅÅÅÅH Älskar den känslan! Jag älskar att tävla! :D

Nu måste jag kila.
Puss /Ronja

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0