Shoppa

Tjena!

Kom hem för inte så jätte länge sen, har ju vart och shoppat som jag berättade igår. Försökte även blogga lite via mobilen men det gick inte speciellt bra.... Men vi har haft trevligt iaf. Gick lite inne på Gallerian sen åt vi lunch på Max, as gott! Sen gick vi vidare till drottninggatan och gick där sen träffade vi Nattha och Maddis som vi även tog en fika med på espresso house i Gallerian. Mycket trevligt. Fick hem ganska mycket kläder så nu behöver jag inte shoppa på ett tag..

Jag idag
Nya byxor från Vero Moda
En lång tröja, jenas och bh från Gina
Transperant skjorta från H&M
Nya vinterskor från DinSko

Jag funderar på om jag ska gå ut på en promenad, eller om jag bara ska ligga inne och dega.... Med tanke på hur mycket jag har gått idag så låter nummer 2 mycket mer lockande, men.... Äh, får se. Ha en bra kväll alla!

Puss /Ronja

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0