Snart är det dax....

Heejhej!

Ingen uppdatering igår, jag vet, men jag kunde faktiskt inte komma in på datan..... Idag har iaf vart en bra dag. Körde fotboll på idrotten, men kunde inte va med så mycket eftersom att jag är lite förkyld och har fortfarande lite ont i min rumpa -.- Juste! Jag har ju inte berättat vad som hänt. Jo, i söndags när vi var i Täby så på förträningen hade jag inte värmt upp ordentligt (tror iaf att det var därför..) så jag typ sträckte min rumpmuskel! Fråga mig inte hur jag lyckades, för det vet jag inte själv, men det gjorde jag. Men jag körde ändå alla varv sen när det var dags vilket var väldigt dumt gjort för kunde typ inte gå sen :S
Aja, tillbaka till idag. Efter idrotten hade vi lite gymnasie information med SYV:en och efter luch var det slöjd och nu börjar mitt arbete faktiskt likna en skjorta, wiie!
Nu ska jag svara på ett brev som jag fått och sen göra lite mat innan träning.

Puss /Ronja

Sämst bild på dagens outfit, men den får duga..
Byxor - Gina Tricot
Skjorta - H&M
Halsband - Lindex?
Klocka och Converse

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0