Tagga, Tagga, Tagga

Heejhej!

Igår var riktigt najs. Rebecka kom hit vid 4. V gjorde inte så mycket och vid halv 6 bestämde vi oss för att gå ner till centrum och hyra film. Det blev Terror på Elm Street. Den är verkligen så himla läskig!! Vi köpte även lite godis. Sen gick vi till Kicks och kollade på parfymer och jag hittade en som jag ska köpa nästa månad :D Vi gick runt lite till i centrum och sen fick vi skjuts hem av Mårten. Vi käkade middag och sen kom Amanda. Vid 9 tror jag det var så skulle Filip och Fredrik komma så vi bestämde vi oss för att gå ut och smyga på dom. Gick inte så bra eftersom att dom var hemma hos mig när vi var i centrumbacken.. xD Vi kollade iaf på filmen sen och vid halv 3 åkte alla hem förutom Amanda som sov så sött på min soffa. Vi vaknade vid typ 12.
Har inte gjort så mycket idag. Hängt upp tvätt och satt igång en ny maskin, och har städat lite i köket..

Ikväll kommer Rebecka igen. Hon ska sova här för imorrn ska vi tävla och hon ska åka med mig och eftersom att vi ska åka så tidigt (typ kvart i 7!!!!!) så blir det lättare så...

Ha en toppen dag!
Puss /Ronja


Nu taggar vi igen tjejer, vi ska vara ÄNNU bättre den här gången!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0