Äckelmänniska!!!!

Asså seriöst, jag måste vara den mest äckliga, fula, dumma, knäppaste, mest störda människan på jorden!? Hur fan kunde jag göra såhär? Vad fan tänkte jag med? Vad fan tänkte jag På? Allt var så jävla bra, men så förstörde jag allt genom att bryta alla löften, kasta bort hur mycket tid som helst på att bete mig som en jävla 3 åring! Det är så jävla patetiskt, jag är patetisk! Om jag bara kunde spola tillbaka, ta allt från början och inte bara tänka på nuet och istället ta  lite ansvar för en gångs skull......

Nej ska inte skriva mer här, ni ska inte behöva läsa allt detta. Kände bara att jag behövde skriva av mig lite... Förlåt!

Kommentarer
Postat av: Sandra ♥

De e lugnt... jag förlåter dej för att du försökte sälja köttbullar till mej ♥

2010-09-29 @ 21:55:43
URL: http://[email protected]
Postat av: Tessan

vad har hänt?? :(<3

2010-09-30 @ 16:32:40
URL: http://glassgott.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0