Bloggtorka....

Heej!

Håller på att döööööööööööö! Är trött som ....... och fryser som ....... och är jätte hungrig....... + att det är sjuuuukt mycket läxor. USCH! Gå och dööööööööööööö!!!

Förlåt för lite damp, men kände att det behövdes!  Förlåt också för dålig uppdatering, har varken haft lust eller tid. Va med Amanda och Rebecka i lördags ju, vi gjorde inte så mycket bara gick runt, satt inne i innebandyhallen och kollade, sjöng fina sånger (som antagligen inte var så fina längre när vi skrålade kanske liite för högt, hehe...). Vid 8 käkade vi middag hemma hos mig och sen gick vi ner till ica och köpte godis. Sen kom grabbsen och vi kollade på film, Kick ass, den va väl sådär.... Somnade typ halv 6 på morgonen!
Igår va jag med tjejerna, dom sov här. Vi gjorde inte så jätte mycket men vi hamnade iaf hos Hampus en stund innan det va träning. Dock blev det ingen för mig alldeles för trött!

Idag höll jag på somna både en och två gånger hehe.... Men kunde ändå koncentrera mig på matte förhöret och fick ALLA RÄTT! :D
Nu måste jag plugga.

Puss /Ronja


♥♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0