Do you

Hejhej!

Har precis käkat middag så nu är jag PROPPMÄTT! Måste verkligen lära mig att inte äta snabbt och inte så himla mycket.... Annars? Dagen har vart bra. Har eran dag vart bra? Hade jujutsu eller nåt sånt först på morgonen och det var faktiskt roligare än jag hade trott. Sen skulle vi börja måla vårt klassrum. Och gissa vad vi fick för färg? Jo, GUL! Banangul! Vi klagade som fan och tillslut fick två stycken från klassen åka till Enköping och byta färg, då blev det vaniljvit och ljusbrun, assnyggt om ni frågar mig! Så det blir 3 vita väggar och en brun där det står Carpe Diem med den vita färgen. Så efter skolan stannade nästan alla tjejer kvar och började måla två av väggarna vita. Ska bli så himla kul tycker jag! 
När jag kom hem började jag plugga och  nu ska jag fortsätta skriva på engelska uppsatsen. Sen blir det träning.

Puss /Ronja

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0