Endless summer

Heejhej! Sitter och sjunger med i en av Darins nya låtar, Endless summer heter den, as bra! Jag tycker hela hans nya skiva är as bra! För ungefär ett år sedan så typ hatade jag Darin, bokstavligt talat, men efter han va med i Melodifestivalen så har jag ändrat mig lite.. Eller ja, nu är iaf hans låtar med på min topplista, hehe.
- Dagen idag har iaf vart bra. Som vanligt lite drygt med 100 minuter musik, men jag har iaf lärt mig spela My Heart Will Go On på gitarr. Så nästa vecka hade jag tänk börja med piano, får se hur det går.. Efter skolan gick jag hem och har gjort No. Ska strax göra mig iordning för att åka ner till V-ängen. Kommer vara 4 timmar i hallen och bara hålla på med gymnastik, wonderful!

Ha det bra!
Puss /Ronja


Darin - Endless summer

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0