Gröna Lund

Heejhej!

Idag blir det att gå på Gröna Lund med mamma och William. Ska bli jättekul, har ju inte vart där på hela sommarn så nu är det dags! Så det kommer nog inte bli någon mer uppdatering idag, men det förstår ni väl?

Tänkte berätta om igår...
Först efter skolan gick jag hem och duschade och gjorde mig iordning, sen snabb städade jag mitt rum för att sen springa till bussen som var försenad så jag hade inte behövt springa.. På bussen väntade Rebecka. Vi åkte hem till henne och där pluggade jag lite, sen tunnade jag ut hennes hår och det blev faktiskt bra, HALLELUJAH! Sen gjorde vi korv och makaroner, gott. Efter det tog vi bussen hem till Lucas, där vi va resten av kvällen. Vi typ spelade fotboll och spelade lite GH.

Nej, nu ska jag fixa mig klart. Hoppas ni får en bra dag.
Puss /Ronja

Lite bilder från igår:



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0