I´m an ordinary girl with heart and soul

Tjeeena!

Förlåt för dålig uppdatering, men har haft fullt upp!
Igår var jag hos Göran (Erika) och firade henne. Hade väldigt trevligt även fast jag typ inte ens kände hälften! Vi grillade hamburgare, spelade kubb, käkade tårta, kakor och godis, hoppade studsmatta, pratade massor, sjöng och spelade gitarr (jag spelade dock inte ;)).... Trevlans! Kom hem strax efter 1 men kom inte i säng förns efter 2 så är nästan död idag..

Snart ska jag ringa Rebecka och se vad som händer. Vi och Amanda ska va idag, men vet itne vad vi ska göra, vi ska vara spontana idag, hehe......

Ha en bra dag.
Puss /Ronja


Förlåt Göran men jag hittade ingen annan bild. puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0