"Jag är bög, jag är mamma, kines"

Hehejj!

Sitter och borde egentligen jobba matte, men det går inte så bra för jag orkar absolut inte öppna boken! VÄX UPP OCH LÖS DINA EGNA PROBLEM JÄKLA MATTEBOK!!!!!
Idag har vart en seeeg dag, som alla andra onsdagar. Jag gillar verkligen inte onsdagar. Usch, fy och blä på dom! :( Vid 6 ungefär går jag till hallen, behövs nämligen inte på barnträningen idag, och hoppas sen att jag blir hämtad..

Försöker som ett djur att få in "dagens-outfit bilder" men det går inte bra.... Ska försöka lite till, ni märker ju om dom kommer upp eller inte.

Puss /Ronja

Världens sötaste och bästaste lillebror, saknar dig pluttis! Puss ♥♥♥♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0