Jag ska bli tränare! :D

Heejhej!

Idag har vart en bra dag. Hade musik läxförhör som gick ganska bra. Sen hade jag även franska förhör som också gick bra. Jag har kommit på att det verkligen inte krävs mycket för att man ska kunna läxan, ta franskan som exempel. Jag har läst texten och översatt 4 gånger på en vecka kanske 10-15 min/gång och nu kan jag översätta hela texten och jag kan uttalet på nästan alla ord m.m. Och jag som alltid har tyckt att det är så himla jobbigt och inte orkat för det "tar så lång tid", det är ju ingen tid alls!
Ska plugga lite nu sen ska jag ner till v-ängen. Det är min första dag som tränare idag. Eller jag ska prova och se om jag vill, men jag tror jag vill, sen har jag själv träning.

Ha det bra!
Puss /Ronja


HAhaHAHAHA! Ahh...... ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0