Med min sötnos

Heeeeeej!

Är med bästaste bitchen nu!!:D Ja såklart menar jag Rebecka! Vi ska typ inte göra så mycket, men funderar på att gå och våldgästa Fillepille sen och kolla på film, hehe.........
Idag har det vart en bra dag. Fick veta att jag fick 67/81 på franska glosorna som vi hade förhör på i onsdags. Sen är det ju fredag och då blir man ALLTID glad!
Imorrn är det träningsläger på Lidingö, kulkul.
Aja, ha en bra fredag, det ska i alla fall jag ha!

Puss /Ronja


Vi har alltid så himla roligt tillsammans, utan dig skulle jag inte vara där jag är idag! Jag älskar dig Rebecka Svenonius ♥♥

Kommentarer
Postat av: BIIIIITCHEN!!! <3

älakarej ronja!!!! <3333 utan dig är jag ingen <33333

2010-09-11 @ 11:39:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0