NY MOBIL!!!!!!!!!!

Tjenare!

JAG TROR ATT JAG ÄR VÄRLDENS LYCKLIGASTE!!!!?! Jag har äntligen fått en sån mobil jag har velat ha jättelänge! Bara det att jag FICK en mobil bara sådär är ju helt sjukt! ;)
Igår va en riktigt najs kväll. Jag och Rebecka var här till kanske halv 8 då gick vi ner till centrum och köpte godis sen gick vi till stationen och väntade på Filip, Björn och Nicklas. När dom kom så åkte vi hem till Nicklas och kollade film, I Am Legend blev det. Kom hem vid 1 halv 2 och då var det bara att borsta tänderna och sen direkt ner i sängen, jag var helt död, somnade till och med i soffan efter filmen, hehe.
Idag är det läger på Lidingö med världens bästa lag (fast nattha och Tess ska inte vara med :( )

Ha en bra lördag!
Puss /Ronja


:D:D:D:D:D:D:D:D:D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0