One day at a time

Heej! och förlåt för mitt mindre vackra inlägg igår! Men jag kände att jag bara var tvungen att skriva av mig.... Sorry att ni va tvugna att behöva ta del av det!
Aja, nog om det. Idag har vi nästan målat klart klassrummet, behöver inte gå in på några detaljer om allt som hände ( det blev lite kaos för att .... nej ska inte säga mer.). Vi har i alla fall möblerat om och ställt iordning stolar och bord och skåpen m.m. Nu ska vi bara fixa en sak på den bruna väggen (tyvärr ska det inte stå Carpe Diem som vi tänkte från början) men vad det blir får ni veta när det är klart. Kommer säkert bli jättebra!
Nu ska jag fortsätta med engelska uppsatsen som ska in idag.... :S

Puss /Ronja

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0