This is turning into way more than a game

Tjaa!

USCH!! det här är en äkta HAT-dag! Det började med att jag typ sov FÖR bra så jag kunde knappt komma upp ur sängen, sen när jag kom till skolan så kom jag på att jag hade glömt mina böcker så då tvingade Sara mig att gå hem och hämta dom.. När jag kommer tillbaka så hinner jag skriva typ två meningar sen är lektionen slut, surt! Och vad har vi sen då? Jo.. IDROTT! Orgientering(?) så då måste jag alltså GÅ fram och tillbaka till Vibyspåret och när jag är där så måste jag springa i skogen för att hinna eftersom att jag kom försent... Sen kom vi (alla tjejer) inte in i omklädningsrummet eftersom det var låst och ingen lärare fanns i närheten....................................... Åååååååh! Aja, nu ska jag iaf plugga sen ska jag ta en p-nap. Får se om det blir någon träning idag? Hoppas det men jag är verkligen sjukt trött. Hoppas ni haft en bättre dag än mig iaf!

Puss /Ronja


Dagens:
Tröja: Lindex
Skärp: Gina Tricot
Armba
nd: Italien
Svarta strumpbuxor
Converse

Kommentarer
Postat av: Anonym

heter orientering :P

2010-09-08 @ 18:37:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0