'couse this life´s too long and this love´s too strong so baby, know for sure that I´ll never let you go

Heejhej!

Har precis käkat middag. Blev tacos! Väldigt länge sen, eller nej, käkade det på Gotland, men ändå gott var det i alla fall! ;) Har även pluggat lite. Ska skriva in glosorna på glosboken.se nu hade jag tänkt. Jag tycker verkligen att det är en superbra sida. Jag lär mig glosorna på nolltid. Riktigt awesome!
Imorrn ska jag vara med Rebecka, wiiie! :D Jag ska möta henne i centrum när hon kommer med tåget, sen åker vi till henne och jag ska hjälpa henne att tunna ut håret (HJÄÄÄÄLP!! JAG KOMMER FÖRSTÖRA HENNES HÅR!!!:O ), sen får vi se vad som händer.

Ha en bra kväll ikväll.
Puss /Ronja


Sööötis!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0