when the dark comes around that´s when the animal comes alive looking for something wild

Tja!

Har ganska nyss kommit hem från skolan. Imorse var det skoljoggen, sprang/gick 3 varv. Sen träffade vi Polarna, vi kollade på en dokumentär, Rör inte min sup, hette den. Sen diskuterade vi lite om vad vi sett. Resten av dagen har bestått av operation måla-om-klassrummet. Gick väl bra förutom att det var några som inte hjälpte till och bara satt och kollade på.... Åh, jag blir så sur! Asså nu när vi äntligen får göra nåt åt de tråkiga fula vita väggarna så är det några som bara sitter och häckar på en stol och sen kommer det kommentarer som "jag orkar inte" och "ni lyssnar inte på vad vi säger ändå så varför ska vi hjälpa till?" Men vafan hur ska man kunna lyssna på någon som bara sitter tyst i ett hörn och inte gör/säger något?? Blir så himla sur!
Aja, nu ska jag försöka skriva klart engelskan och sen är det träning.




Puss /Ronja

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0