19-04-11, 11:23

Godmorgon!

Sovit gott? Det har då jag gjort i alla fall. Drömde en ganska konstig dröm också men den va ganska rolig ändå :P

Igår kväll var jag och grillade i hagviken som jag sa. Jag vet inte riktigt hur många vi va men typ 10 kanske? Jag, Amanda och Rebecka hade köpt marshmallows som vi grillade, mums! Men shit va kallt det va! Jag hade bara ballerinaskor och ingen halsduk så jag höll typ på att dö! Vid tolv kom Amandas pappa och hämtade henne och mig så jag slapp ta bussen hem, eller ännu värre, GÅ! Det hade vart hemskt! När jag kom hem slängde jag direkt av mig alla kläder, som STANK rök till och med mina underkläder luktade, och hoppade in i duschen. Efter det hoppade jag ner i sängen på en gång.

Idag mina kära vänner händer inte mycket. Inte vad jag vet i alla fall. Får se om det ändras men först ska jag äta frulle. Ha en superbra dag!

Puss /Ronja

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0