Älskar vädret!

Heej!

Hur mår ni? Jag mår toppen! Visst är det underbart väder?! Jag har varit ute hela dagen och jag ska snart gå ut igen men jag tänkte att jag skulle försöka att inte dissa bloggen nu när jag ändå har tid. För en stund sen kom jag hem efter att ha varit i centrum med Shannon och Isabelle ett tag. Vi satt och fikade på trappen utanför och schteeeeekte i solen, riktigt najs! Ikväll ska jag grilla med några kompisar också det kommer bli skitkul tror jag. Åh, jag älskar våren och sommaren, bästa årstiderna! Man blir så himla mycket gladare och man kan och vill göra mycket mer. Visst det kan vara mysigt med vintern också men innifrån! Om man typ sitter under en tjock filt med vänner och kollar film eller nåt, DÅ är det mysigt men annars är sommaren mycket bättre, mysigare, varmare....... Ja ni fattar.

Nej nu ska jag byta byxor, vill inte gärna ligga i solen i mörka jeans, det känns som att det blir lite väl varmt va ;)

Later /Ronja

Dagens rätt chilliga outfit

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0